Зовнішній вигляд нового BMW 2-Series Active Tourer знайомий нам по попереднику, адже зміни у дизайні екстер'єру вена мінімальні. З першого погляду новий вен вирізняється простим та акуратним дизайном, що сподобається європейським шанувальникам бренду. Габаритні розміри Active Tourer трохи підросли у довжину на 32 мм та 24 мм у ширину. На дорозі це не помітно, але під час керування на максимальних швидкостях відчувається краша курсова стійкість. Стабільність під час руху головна перевага новачка над Mercedes B-Class. Крім цього баварець має в своєму активі сучасні системи допомоги водію та економічні та потужні силові агрегати. Жорсткий кузов та низький центр ваги додають новачку балів у прискоренні та проходжені поворотів.
Випробування BMW 2-Series Active Tourer у аеродинамічній трубі призвели до покращення коефіцієнту опору повітря до позначки у 0,26. Це дозволило знизити рівень шуму в салоні та випередити конкурентів. В багатьох аспектах новий вен від баварців зміг покращити власні рекорди та встановити нові орієнтири для інших. Не став виключенням і інтер'єр, який вигідно вирізняється на фоні інших салонів BMW.
Архітектура передньої панелі увібрала в себе новітні технології та аналогові органи керування з минулого. Такий симбіоз на нашу думку є досить виправданий та підійде для багатьох власників нових автомобілів які прагнуть мати вибір між класичним інтер'єром та футуристичним кокпітом. На відміну від непрактичних хетчбеків та седанів 1-Series, вен 2-Series Active Tourer має просторий салон та багажний відсік, який складається в пропорції 40:20:40. Задній ряд сидін можна зсунути на 13 см та збільшити багажник на додаткові 90 літрів. Таким чином багажний відсік вміщує до 470 літрів багажу. Серед особливостей салону вена можна відмітити нову систему керування BMW iDrive 8 в складі якої поєднано два дисплея на 10,5 та 10,7 дюйми.
На момент тесту новий 2-Series Active Tourer доступний з трьома двигунами на вибір – двома бензиновими та одним дизельним. Обидва бензинові агрегати оснащені технологією м’якого гібриду у вигляді 48-вольтового стартер-генератора, який забезпечує приріст потужності на 19 к.с. і покращену ефективність. Ми спробували версію 220i яка розвиває 170 к.с. та має 3-циліндровий двигун об”ємом 1,5 літри. Під капотом 223i втановлено 4-циліндровий мотор на 215 к.с., що робить вен дуже динамічним та спортивним. Базовий дизель на 2 літри видає 150 к.с. при цьому витрата пального складає 4 літри на кожні 100 км пробігу. Оснащення вену також не підкачало і в залежності від пакету Sport, Luxury або M Sport клієнти матимуть добре оснащені машини.
Після підрахунку балів у порівняльній таблиці конкурентів на ринку преміум венів перемогу здобув новачок, який впевнено обійшов Mercedes B-Class. Сучасний та динамічний вен BMW 2-Series Active Tourer впевнено крокує європейьким ринком нових автомобілів, тому баварцям залишається лише задовольнити попит на вдалу модель, яка після оновлення засяяла ще яскравіше ніж до цього...